嘩, 我盒生日禮物終於到手啦!! 很緊張啊~~~~~~ 原來有咁大盒喎!


一開盒只見到咁既畫面, 呆左... 咁多紙既...?
 
 
嘩哈哈哈~~~ 估唔到d student kit咁大盒呢!


好神秘咁呢... 呢個係今次買既重點之一~


重點一就係Wilton Course 1, 2&3 既教學notes! (不過我睇左覺得好難學咁....@.@)


重點二 - Wilton Course 1, 2&3既student kit!

 
  
Baker's Nook無Wilton 8色同12色既Icing Colours, 咁唯有試下ChefMaster啦, 希望唔會令我失望!


一直都好想擁有既Cookies Cutter, 有Baby系列同Wedding系列!

第一次上網買野, 開頭真係好驚會比人呃, 因為wilton既cake kit一般係要上過佢個course先可以買, 今次有得零售, 仲要唔使比amazon或者eBay話限制美國境內先買得, Baker's Nook可以上網買又可以運到黎香港, 真係算係咁!

我覺得呢間shop真係唔錯呢!! Yeah!! 下次有機會再會幫襯呢間買野架!!

最後, 黎一張大盒照! (咁又使左千二個大洋喇... 我要加油向目標進發!!)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Annie's Garden 的頭像
    Annie's Garden

    Annie's Garden

    Annie's Garden 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()