今天往poly interview, 並非為職業而interview, 而是為master course。坦白說, 的而且確, 我很抗拒這份感覺。自己in得不好, 不能怨甚麼了, 算吧, 反正自己跟讀書的關係不太好, 只是為了自己日後能有更好的出路而作出了報名的決定。其實, 阿sir已經是guide著我答的了, 可是我還是胡里胡塗的, 唉...

琴日返左母校interview, 目的為左我之前報既master course。

其實, 我有預備架。但係唔夠完備囉...

阿sir都好好人架啦, 好多個位而家諗落, 佢係比緊位我走, 我又唔識睇佢眉頭眼額。唉... 結果我in完快快手做埋份short essay之後即刻走人。

雖然口講唔介意個結果, 但琴晚in完之後, 竟然有一種失落。

回顧一下問題, 希望下次in得好d:

1. self-introduction of yourself in your education and working experience

2. why choose this subject? how can apply it on your job?

3. can you choose one subject inside our course and briefly tell me what they are talking?

4. why choose this college? do you apply same programme on the other college?

5. for your job duties, another subject is suitable for you, then why you hope to study our course?

6. any question?

Short Essay

Do you think the demand of facility management are expanding in HK in the near future? Please discuss.

呢題short essay我寫左兩點:

1. 近日好多大型屋苑落成, 而屋苑主要希望做到自給自足, 所以一般會有會所, 超巿, 所以如果有好的設施策劃, 會增加住戶的滿意感。與此同時, 就算係公型房屋, 住戶對設施的整合要求也提高不少, 故此, 普遍人都享受生活在良好設計的地方

2. 另外, 現在社會趨勢係主要圍繞一條龍服務, 即係設計及執行的公司都是同一大公司負責。好處係執行公司可以完全明白到業主的理念, 並實行出黎, 以此達到設施管理的目標 - cost effective and energy saving

唔知會唔會亂答, 不過我盡左力。

自己每次interview都好驚, 唔知點解。日子越近我就越驚。

所以, 今年應該讀唔到master喇, 唯有出年再努力啦! 雖然我都仲唔係好明, 點解我比錢讀書都仲要搞個interview。

主啊! 我會將結果交託。無論結果係點都好, 但願祢能承託、安慰。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Annie's Garden 的頭像
    Annie's Garden

    Annie's Garden

    Annie's Garden 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()